بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

اسباب کشی یک فرآیند پیچیده بوده که خود مراحل مختلفی دارد و مهمترین بخش آن نحوه صحیح بسته بندی وسایل برای اسباب کشی است. بیشتر لوازمی که شما قصد جابجا کردن آنها را دارید شکستنی هستند؛ بنابراین باید به صورت کاملا ایمن آنها را بسته بندی کنید تا در پروسه حمل‌و‌نقل باربری تهران دچار شکستگی نشوند. وسایل کوچک و بزرگ هر کدام بسته بندی مختص به خود را دارند که شما باید به این مورد توجه زیادی کنید. اگر بسته بندی وسایل برای اسباب کشی به درستی انجام شود لوازم بدون آسیب به مقصد می‌رسند. ما در این مطلب شما را با روش‌های صحیح بسته بندی لوازم آشنا می‌کنیم.
بسته بندی وسایل برای اسباب کشی
باربری آسوده بار » مقالات » بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

فهرست مطالب

نحوه صحیح بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

برای اینکه بتوانید اسباب کشی را به صورت کاملا اصولی انجام دهید، اول مرحله بسته بندی درست است. شما برای انجام این کار به لوازم مختلفی از جمله کارتن، نایلون حبابدار، سلفون و چسب پهن نیاز دارید. باربری ها برای حمل اثاثیه منزل ابتدا این لوازم را مهیا، سپس به کمک آنها کار بسته بندی وسایل اسباب کشی را به صورت کاملا قانونی انجام می‌دهد تا وسایل شما در فرآیند حمل و نقل دچار افت کیفیت نشوند. اگر می‌خواهید بسته بندی وسایل به صورت کاملا حرفه‌ای‌تر انجام شود نیاز به لوازم دیگری چون فوم، طناب، کارتن‌های خیلی ضخیم و جعبه‌های چوبی و پلاستیکی دارید.

لوازم مورد نیاز برای بسته بندی وسایل را در اختیار داشته باشید

به کمک روزنامه‌های باطله و منگنه و ماژیک می‌توانید وسایل منزل را با یک بسته بندی اثاثیه حرفه ای به مقصد ارسال کنید. لوازمی که شما برای بسته بندی به کار می‌گیرید باید کیفیت بالایی داشته باشند به طوری که در فرآیند حمل‌و‌نقل از لوازم جدا نشوند. چسب ۵ سانتی کمک می‌کند تا کارتن‌ها به شکلی کاملا محکم لوازم شکستنی را در بربگیرند و مانع از حرکت آنها می‌شود. کارتن‌های ضخیم برای قراردادن لوازم و بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یک انتخاب عالی هستند. سلفون و نایلون حباب‌دار مانع برخورد لوازم داخل کارتن می‌شوند.

لوازم مورد نیاز بسته بندی

نکات عمومی برای بسته بندی لوازم منزل را رعایت کنید

برای بسته بندی وسایل برای اثاث کشی بهتر است به نکاتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم توجه کنید:

  1. برای بسته بندی وسایل برای اسباب کشی ابتدا لوازمی را انتخاب می‌کند که کمتر مورد استفاده هستند مانند جعبه ابزار و لوازم ورزشی که شما در حال حاضر به آنها نیاز ندارید.‌
  2. نکته دیگر در “بسته بندی وسایل برای اسباب کشی” یادداشت کردن نام محتویات درون هر جعبه به کمک برچسب و یا ماژیک است که هم چیدمان را برای شما آسان‌تر می‌کند و هم باعث می‌شود تا در جابجایی لوازم ایمن‌تر صورت بگیرد.
  3. از قرار دادن وسایل سنگین داخل کارتن‌های بزرگ جدا خودداری کنید‌ چون استحکام و دوام برای نگهداری و جابجایی لوازم را ندارند‌ در این کارتن‌ها می‌توانید پتو، بالش و کتاب و ظروف شکستنی کوچک را قرار دهید.
  4. برای جلوگیری از له شدن کارتن در هنگام جابجایی بهتر است در زمان بسته بندی جای حالی اطراف کارتن را پر کنید تا بتوان به راحتی آنها را روی هم قرار داد.
  5. باربری شمال تهران برای بسته بندی وسایل برای اسباب کشی سعی می‌کند تا تمام نکات ایمنی را رعایت کند. این مجموعه کتاب‌ها را درون کارتن‌های بزرگ قرار نمی‌دهد بلکه نیمی را کتاب و نیم دیگر را با لوازم دیگر پر می‌کند تا حمل‌و نقل آن راحت‌تر باشد.
  6. نکته دیگر در بسته بندی وسایل برای اسباب کشی قرار دادن لوازم سبک و سنگین است به طوری که وسایل سبک را روی کارتن و سنگین را ته کارتن قرار دهید.
  7. نکته‌ای که برای بسته بندی وسایل شیشه‌ای و سرامیکی باید به آن توجه کنید استفاده از نایلون حبابدار است که مانع از شکستگی لوازم درون کارتن می‌شود.
  8. قاب عکس و بشقاب‌ها را به صورت عمودی قرار دهید که این کار مانع از شکستگی آنها می‌شود.

نکات عمومی برای بسته بندی لوازم منزل

بسته بندی چینی و کریستال

آسوده بار برای بسته بندی وسایل برای اسباب کشی همیشه مراحل را به صورت کاملا قانونی طی می‌کند. این مجموعه برای بسته بندی چینی و کریستال حساسیت بیشتری به خرج می‌دهد و لیوان و بشقاب و پارچ و همچنین لوازم دیگر را با نایلون حبابدار پوشش می‌دهد. چون این لوازم در معرض شکستن هستند بنابراین باید در کارتن‌های ضخیم و چند لایه قرار بگیرند تا در فرآیند حمل و نقل دچار شکستگی نشوند. چسب‌ ۵ سانتی برای این کار بهترین گزینه بوده چون می‌تواند استحکام بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را بیشتر کند.

بسته بندی چینی و کریستال تخصص و تجارب مختص به خود را می‌خواهد و هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. بهتر است داخل لیوان‌ها را با فوم و یا پارچه پر کنید و آنها را به صورت کاملا صاف درون جعبه قرار دهید. استفاده از کارتن‌های جدا کننده بین تمام لوازم مانع از برخورد آنها به هم می‌شود. اگر بسته بندی وسایل برای اسباب کشی با صبر و حوصله انجام شود قطعا نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت. اگر مسافت زیاد باشد باید کار بسته بندی با دقت بیشتری و دوام بالاتر صورت بگیرد.

اصول بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

ما پیشنهاد می کنیم چون لوازم منزل جنس‌های مختلفی دارند شما باید برای بسته بندی هر کدام روشی خاص را امتحان کنید و از اصول کار اطلاع کافی داشته باشید. تجهیزاتی که آماده می‌کنید به شما کمک می‌کنند تا کار بسته بندی در کمترین زمان انجام شود. مهمترین اصلی که شما برای بالا بردن عملکرد باید به آن توجه کنید انتخاب کارتن‌های پنج لایه است که استحکام زیادی در بسته بندی وسایل برای اسباب کشی دارند. کارتن‌های رگال‌دار برای بسته بندی لباس‌ها یک انتخاب عالی هستند.

برای بسته بندی وسایل برای اسباب کشی یک اصل دیگر هم وجود دارد که آن حمل مواد غذایی منجمد درون باکس مخصوص است. وسایل چوبی مثل میز چون بیشتر از لوازم دیگر در خطر هستند باید با چسب و پلاستیک حبابدار پوشیده شوند. قبل از شروع بسته بندی استحکام جعبه‌ها را چک کنید. پس از تکمیل شدک بسته درب آن را با چسب ۵ سانتی محکم کنید تا باز نشود‌. در بسته بندی وسایل برای اسباب کشی باید کارتن‌های شکستنی را زودتر از بقیه جابجا کنید‌.

اصول بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

کلام آخر درباره بسته بندی وسایل برای اسباب کشی

طبق گفته‌های بالا به این نتیجه می‌رسیم که اسباب کشی بدون بسته بندی صحیح نتیجه خوبی نخواهد داشت بنابراین شما می‌توانید کار بسته بندی وسایل برای اسباب کشی را به یک مجموعه معتبر واگذار کنید که می‌تواند طبق اصول و قوانین کار خود را انجام دهد. بسته بندی لوازم بزرگ و کوچک قطعا با هم فرق دارد. شکستنی‌ها همیشه بسته بندی محکمی دارند تا در فرآیند انتقال دچار عیب نشوند. آسوده بار همیشه قوانین مربوط به بسته بندی را رعایت می‌کند بنابراین توانسته به خوبی رضایت مشتری‌ها را جلب کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری محتوا
Twitter
Pinterest
Reddit
Telegram
Facebook
WhatsApp
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۳۷۴۹۶۸