اشتباهات رایج باربری

یکی از دغدغه‌های افرادی که امروزه قصد تعویض خانه را دارند، نحوه رساندن وسایل و اثاثیه به منزل جدید‌شان است. برای رفع این دغدغه‌ها نیاز است تا یک باربری با تجربه را انتخاب کنید تا بتواند با یک برنامه‌ریزی خوب و عالی به بهترین نحو بار شما را به مقصد برساند. از طرفی باربری فقط به اثاثیه منزل منتهی نمی‌شود و ممکن است در امور دیگری نیز به باربری نیاز داشته باشید. در کل شغل باربری یکی از مشاغلی است که در آن اشتباهات جزئی باعث بروز مشکلات بزرگ می‌شود. پس پیشنهاد می‌شود به اشتباهات رایج باربری توجه کنید.
اشتباهات رایج باربری
باربری آسوده بار » مقالات » اشتباهات رایج باربری

فهرست مطالب

از کدام اشتباهات رایج باربری باید پرهیز کنیم؟

از آنجا که اشتباهات رایج باربری همیشه وجود دارند، باید در هنگام حمل بار از افراد با تجربه‌ای کمک بگیرید. شرکت‌های باربری می‌توانند کمک‌های شایانی در این زمینه به شما بکنند. مثلا یکی از اقداماتی که باید انجام شود بسته‌بندی وسایل با کارتن یا جابجایی بار با وسیله نقلیه مناسب است. اگر بار شما اثاثیه منزل است باید توجه زیادی داشته باشید تا در هنگام حمل اسباب منزل هیچ گونه آسیبی به وسایل‌های شما نخورد و باعث خسارت نشود. در ادامه برخی از اشتباهات رایج باربری را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید به بهترین وجه ممکن بار خود را حمل کنید و خساراتی به اموال نخورد.

نداشتن برنامه‌ریزی برای اثاث‌کشی

برنامه‌ریزی در هر کاری باعث بهتر پیش رفتن کار‌ها می‌شود. اگر شما در حمل اثاثیه منزل خود نیز برنامه‌ای ریخته باشید و زمان دقیق آن را بدانید باعث می‌شود تا کار‌هایتان سریع‌تر پیش برود. سعی کنید تا زمان باربری را کامل مشخص کنید و به برنامه چیده شده برای حمل وسایل پایبند باشید. اگر مقصد بار در شهر تهران باشد با شلوغی‌ها و ترافیک‌های زیاد روبرو خواهید شد. پس باید برنامه‌ریزی توسط شما یا شرکت باربری بسیار با دقت باشد تا در هنگام حمل اثاثیه منزل یا تنظیم بهترین زمان جابجایی مشکل مواجه نشوید. برخی اشتباهات رایج باربری نیز به دلیل نداشتن برنامه‌ریزی خوب به وجود می‌آیند.

نداشتن برنامه‌ریزی برای اثاث‌کشی​

صحبت‌های طولانی مدت با کارگران شرکت باربری

یکی دیگر از اشتباهات رایج باربری در هنگام حمل اثاثیه منزل که بیش‌تر کارگران شرکت‌های باربری در مورد آن حرف می‌زنند، صحبت‌های طولانی مدت مشتریان است. برخی افراد به صورت دائم به گفت‌و‌گو با کارگر شرکت باربری می‌پردازند، ولی این کار یکی از عوامل بر هم زدن تمرکز کارگران است و نیروی آنان را خواهد گرفت. از دست رفتن نیرو باعث می‌شود تا تمرکز خوبی روی حمل وسایل نداشته باشند و شاید باعث برخورد وسایل شما با در و دیوار شود. اگر شما در حال انجام هر گونه حمل باری با آسوده بار هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا حرف‌های خود را به صورت مختصر و مفید به کارگران شرکت بابری بگویید و از اضافه‌گویی بپرهیزید.

دخالت دادن کودکان در حمل اسباب

کودکان می‌توانند اشتباهات رایج اسباب کشی را افزایش دهند. باید تمام سعی خود را کنید تا کودکان خود را در هنگام اسباب‌کشی از محل دور نگه‌ دارید، مخصوصا اگر کودک شما بازیگوش است. ممکن است با بازی‌‌گوشی و کار‌های بچه‌گانه باعث خسارات جانی و مالی شوند. البته می‌توان گفت که یکی از مشکلات رایج  همین امر است و افراد با اجازه ورود کودکان به محدوده باربری و اسباب‌کشی باعث زدن خسارات به خود می‌شوند.

دسته‌بندی نکردن وسایل

شما باید وسایل خود را به صورت جداگانه طبقه‌بندی کنید تا نیرو های باربری بتوانند به راحتی کار بسته‌بندی را انجام دهند. اگر دسته‌بندی در باربری انجام نشود باعث می‌شود تا همه وسایل با یک‌دیگر قاطی شده و شاید باعث بروز خسارات متعددی به شما شوند. مثلا اگر ظروف شکستنی و آینه و… را کنار وسایلی همچون پوشاک، کتاب و… بگذارید، احتمال شکستن ظروف و آینه وجود دارد؛ همچنین طبقه‌بندی وسایل باعث تسریع کار بسته‌بندی شده و سبب می‌شود تا کارگران باربر دچار گمراهی نشوند. بسته‌بندی و طبقه‌بندی نا درست باعث به وجود آمدن “اشتباهات رایج باربری” می‌شود.

دسته‌بندی نکردن وسایل​

عدم تماس‌گیری با شرکت‌های اتوبار

یکی از شرکت‌هایی که می‌تواند شما را در زمینه حمل بار درون شهری کمک کند و تجربه زیادی در این زمینه دارد شرکت‌های اتوبار هستند. این شرکت‌ها با داشتن کارگرانی زحمت‌کش وسایل شما را به هر مقصدی حمل می‌کنند.

شاید با خود فکر کنید که وسایل‌تان کم است یا هر بهانه‌ای برای تماس نگرفتن با شرکت اتوبار بیاورید ولی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از یک فرد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید، که شرکت‌های اتوبار یکی از بهترین انتخاب‌ها است. حمل بار توسط کارگران شرکت اتوباربسیار با دقت صورت می‌گیرد و اگر نکات گفته شده در بالا را رعایت کنید قطعا هیچ کدام از وسایل شما آسیب یا صدمه‌ای نخواهد دید. برخی مواقع اشتباهات رایج باربری به دلیل کمک نگرفتن از شرکت‌های باربری نیز به وجود می‌آید.

مزایای کمک گرفتن از شرکت‌های باربری و اتوبار

یکی از اشتباهات رایج باربری در بخش‌های مختلف این است که افراد به هر دلیلی روی کمک شرکت‌های باربری حساب نمی‌کنند و این مشکل بزرگی است. طبیعی است که هیچ کدام از افراد خانه هیچ تجربه‌ای در اثاث‌کشی منزل ندارند و باید از یک شرکت باربری کمک بگیرد. مثلا ممکن است شما اصول حمل بار و ظروف شکستنی را بلد نباشید. با توجه به اینکه افراد تجربه کافی در حمل وسایل شیشه‌‌ای ندارند می‌توان فهمید که احتمال شکستن برخی از وسایل وجود دارد.

حتی شکستن یک لیوان یا یک ظرف چینی باعث می‌شود تا ست ناقص شود. شما با کمک گرفتن از شرکت‌های باربری این موارد را مشاهده نخواهید کرد و خیالی آسوده خواهید داشت. بهتر است از اشتباهات رایج باربری به دور باشید. چند مورد از مزایای دیگر حمل وسایل به کمک شرکت‌های باربری شامل موارد زیر است:

  • آسیب ندیدن وسایل به دلیل اینکه چندین کارگر در جا‌به‌جایی وسایل کمک می‌کنند.
  • بسته‌بندی وسایل به بهترین شکل و با کیفیت انجام می‌شود تا در طول مسیر اثاثیه شما هیچ آسیبی نبیند.
  • شرکت‌های معتبر وسایل شما را بیمه می‌کنند.
  • بدن شما دچار آسیب‌های ناشی از بلند کردن وسایل سنگین نمی‌شود.

نکات طلایی در باربری و اسباب‌کشی

برای اینکه از اشتباهات رایج باربری در امان باشید، پیشنهاد می‌کنیم تا نکات زیر را رعایت کنید:

  • از شرکت‌های شناخته شده و معتبر برای حمل اسباب خود استفاده کنید تا باعث به وجود آمدن اشتباهات رایج باربری و خسارات نشود.
  • وسایل خانه خود را تنها نگذارید و مراقب وسایل‌تان باشید.
  • روی همه چیز نظارت کامل داشته باشید.
  • روی بسته‌بندی‌ها نام وسایل را بنویسید.

نکات طلایی در باربری

سخن پایانی درباره اشتباهات رایج باربری

یکی از اشتباهات رایج باربری شکستن ظروف است که می‌تواند تاثیر زیادی در احوال افراد بگذارد. برای رفع این منظور می‌توانید از شرکت‌های حمل بار و اسباب کمک بگیرید تا با روش‌های اصولی و خاص وسایل شما را جا به جا کنند و تا حد امکان از بروز اشتباهات رایج باربری جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اشتراک گذاری محتوا
Twitter
Pinterest
Reddit
Telegram
Facebook
WhatsApp
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۳۷۴۹۶۸